OBAVJEŠTENJA

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

27.7.2015

 

Broj: 03-16-4-147-13/15

 

Istočno Sarajevo, 27.07.2015. god.

 

 

 

 

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b) i člana 70 st. (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), a na preporuku Komisije za javne nabavke sadržane u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda broj: 03-16-4-147-12/15 od 24.07.2015.godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog namještaja za potrebe Savjeta za državnu pomoć BiH, načelnik Sekretarijata Savjeta za državnu pomoć BiH, d o n o s i:

 

 

 

ODLUKU

 

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

 

 

Član 1.

 

 

 

Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke (u daljem tekstu: Komisija) sadržana u  Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda broj: 03-16-4-147-12/15 od 24.07.2015. godine i ugovor za javnu nabavku kancelarijskog namještaja za potrebe Savjeta za državnu pomoć BiH dodjeljuje se ponuđaču „IDM“ d.o.o. Istočno Novo Sarajevo, ponuda broj: 062-06/15 od 29.06.2015. godine, za ponuđenu ukupnu cijenu za ugovor od 15.674,49 KM sa uračunatim PDV-om, jer je njegova ponuda prema kriteriju najniže cijene, ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda.

 

 

 

Član 2.

 

 

 

Prijedlog ugovora o javnoj nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču „IDM“ d.o.o. Istočno Novo Sarajevo, po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

 

 

 

Ova Odluka objaviće se na web stranici Savjeta za državnu pomoć BiHIstovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

 

 

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donišenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

 

 

O b r a z l o ž e nj e

 

 

 

Postupak javne nabavke kancelarijskog namještaja za potrebe Savjeta za državnu pomoć BiH pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke roba - kancelarijskog namještaja putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda broj:03-16-4-147-1/15 od 08.06.2015. godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) je 20.000,00 KM. Postupak javne nabavke proveden je putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, za koji je Obavještenje o nabavci objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 19.06.2015. godine pod brojem: 5713-7-1-2-3-1/15.

 

 

 

Komisija imenovana Rješenjem načelnika Sekretarijata Savjeta za državnu pomoć BiH, broj: 03-16-4-147-2/15 od 08.06.2015. godine, dostavila je načelniku Sekretarijata Savjeta za državnu pomoć BiH Zapisnik o otvaranju ponuda i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 03-16-4-147-12/15 od 24.07.2015. godineu kome je sadržana preporuka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke kancelarijskog namještaja.

 

U postupku analize dostavljenih zapisnika utvrđeno je da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda, te pravilno i potpuno izvršila pregled i ocjenu pristiglih ponuda, o čemu je sačinila navedene zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

 

- Da je ukupan broj pristiglih ponuda šest (6);

 

- Da je blagovremeno pristiglo pet (5) ponuda;

 

- Da je neblagovremeno pristigla jedna (1) ponuda;

 

- Da su ponude ponuđača „ADRIALINE“ d.o.o. Banja Luka, „KRANING“ d.o.o. Puračić i „IDM“ d.o.o. Istočno Novo Sarajevo prihvatljive, odnosno da ispunjavaju uslove za učešće (kvalifikacione uslove) u pogledu lične sposobnosti i sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti, te druge zahtjeve iz Tenderske dokumentacije, dok se ponude ponuđača „PRO-ART“ d.o.o. Zenica i „INTER-COM“ d.o.o. Zenica odbijaju kao neprihvatljive za Ugovorni organ (razlozi odbijanja detaljno pojašnjeni u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda);

 

- Da je Komisija shodno članu 65. st. (1) i (2) Zakona o javnim nabavkama ocijenila ponude kvalifikovanih ponuđača, primjenjujući kriterij najniže cijene iz tačke 9. Tenderske dokumentacije i sačinila rang - listu ocijenjenih ponuda, počev od najuspješnije ka najmanje uspješnoj, kako slijedi:

 

 

 

R .br.

 

Naziv ponuđača

Cijena ponude    (bez PDV-a)

Ukupna cijena za ugovor (sa PDV-om)

 

„IDM“ d.o.o. I.N.Sarajevo

13.397,00 KM

15.674,49 KM

 

„ADRIALINE“ d.o.o. B.Luka

13.404,25 KM

15.682,97 KM

 

„KRANING“ d.o.o. Puračić

13.995,00 KM

16.374,15 KM

 

 

 

- Da je nakon provedenog postupka ocjenjivanja, Komisija utvrdila da je ponuda ponuđača „IDM“ d.o.o. Istočno Novo Sarajevo prema kriteriju najniže cijene, ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda i da je dala preporuku načelniku Sekretarijata Savjeta za državnu pomoć BiH (u daljem tekstu: načelnik Sekretarijata) da prihvati ponudu navedenog ponuđača.

 

 

 

U postupku ocjene provedenog postupka, načelnik Sekretarijata nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 03-16-4-147-12/15 od 24.07.2015. godine.

 

 

 

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila, te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač„IDM“ d.o.o. Istočno Novo Sarajevo, izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 15.674,49 KM sa PDV-om. dok su ponude ponuđača „ADRIALINE“ d.o.o. B.Luka i „KRANING“ d.o.o. Puračić veće i shodno tome su rangirane na drugom, odnosno trećem mjestu rang – liste prihvatljivih ponuda koju je sačinila Komisija u  Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda broj: 03-16-4-147-12/15 od 24.07.2015. godine.

 

 

 

Shodno navedenom, prihvaćena je preporuka Komisije iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, te je primjenom člana 64. stav (1) tačka b)Zakona o javnim nabavkama, odlučeno kao u dispozitivu ove Odluke.

 

 

 

Pouka o pravnom lijeku:

 

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Ugovornom organu, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke, na način propisan članom 99. Zakona o javnim nabavkama.

 

 

 

 

 

Dostavljeno:                                                                                       Načelnik Sekretarijata

 

- Svim ponuđačima                                                                    Savjeta za državnu pomoćBiH

 

- a/a                                                                                       

 

                                                                                                       Ranko Lučić